در این بخش کاربر می تواند انواع درخواست های مجوز را که برای
بررسی به وی ارسال شده است را مشاهده کرده و آنها را تایید یا رد
نماید.
این قسمت از طریق "مدیریت درخواست ها"-> "کارتابل"در
دسترس می باشد.
جستجوی درخواست: کاربر پس از تعیین پارامترهای شخص، نوع کار،
تاریخ و وضعیت و کلیک بر روی کلید "جستجو" در شکل 2 نتیجه کار
بر روی صفحه نمایش داده می شود.
توجه : وضعیت هر وظیفه می تواند در دست بررسی، تائید شده و
یا رد شده باشد.
هر شخص تنها می تواند کارتابل خود را مشاهده کند.
اگر شخصی برای خود جانشین تعیین کرده باشد، هر کاری که برای وی ارسال
گردد برای جانشین او هم ارسال می گردد بنابراین تعیین جانشین عطف به
ما سبق نخواهد شد.
کاربر می تواند به طور یکجا وظایفی که از یک نوع کار هستند و وضعیتشان
در دست بررسی می باشد– را انتخاب و سپس آنها را تایید یا رد
نماید.
کاربر می تواند تاریخچه فعالیت های انجام شده خود را مشاهده
نماید.
با کلیک روی هر عنوان کاربر می تواند جزئیات آن کار را مشاهده
نماید.
تائید درخواست های اضافه کاری منجر به پذیرش ساعات حضور خارج از وقت
اداری در سامانه مدیریت کارکرد می شود، در خصوص این درخواست ها سامانه
تنها تاریخ و نوع اضافه کاری (پیش از وقت، پس از وقت و تعطیل کاری) را
معیار مقایسه جهت پذیرش و یا رد ساعات حضور خارج از وقت اداری قرار
خواهد داد.
تایید یا عدم تایید درخواست :
در صورتی که
کاربر بخواهد درخواست (هایی) را به صورت گروهی تایید نماید، با انتخاب
درخواست (ها) و کلیک بر روی کلید "تایید" این کار انجام می شود. برای
عدم تایید درخواست (ها) نیز با انتخاب درخواست (ها) و کلیک بر
روی "عدم تایید" آن درخواست (های) انتخاب شده این کار انجام می
شود.
ویرایش درخواست : با کلیک بر روی کلید
در شکل 2، پنجره ای مانند شکل 3 نمایش
داده می شود که کاربر امکان مشاهده ویرایش گزارش کارکرد خود را
خواهد داشت.