سامانه مدیریت کارکرد
کارکنان سازمان از طریق این سامانه می توانند کارکرد روزانه خود را به تفکیک امور ستادی، پروژه و یا مناقصه ثبت نمایند. همچنین ایشان قادر خواهند بود ماهیت ساعات عدم حضور خود در سازمان را تعیین نموده با ثبت مرخصی، ماموریت و کار خارج از شرکت مشخص نمایند و بدین ترتیب کسر کار و یا غیبت خود را توضیح دهند. در نهایت با ثبت این موارد هر فرد قادر خواهد بود در پایان ماه کاربرگ ماهانه خود را دریافت نموده، قسمت هایی که نیاز به تفکیک و یا ویرایش دارد را اصلاح نماید و در نهایت آن را جهت تائید برای سمت مربوطه ارسال نماید. این سامانه با ارائه گزارش های متنوع امکان بازبینی و بررسی عملکرد ها را در سازمان به صورت تجمعی و یا به تفکیک پروژه، مناقصه، ... در محدوده های تاریخی قابل تنظیم فراهم می آورد. دسترسی به این گزارش ها به طور پیش فرض بر اساس سلسله مراتب تعریف شده در چارت سازمان است. بدیهی است این امکان وجود دارد که افراد مسئول در چارت پروژه قادر باشند تا گزارش کارکرد های مربوط به پروژه را در سطح سازمان مشاهده نمایند. این بخش شامل موارد زیر می باشد :
1- تنظیمات ثبت خودکار کارکرد روزانه.
2- مدیریت کارکرد خودکار.
3-مدیریت کارکرد روزانه.
4- گزارش کارکرد.
5-گزارشات.
نمای کلان
شکل 1
Copyright @ 2013
NHTC