مدیریت تعطیلات
در این قسمت کاربر مجاز می تواند تعطیلات رسمی (به غیر از جمعه) را ثبت کند.
نمای کلان
شکل 1
شکل 2
1- ثبت اطلاعات تعطیلی جدید در سامانه.
2- حذف اطلاعات تعطیلی از سامانه.
روش کار
این قسمت از طریق "تنظیمات عمومی"-> "مدیریت تعطیلات" در دسترس می باشد.
تعریف
تعطیلی جدید
:
کاربر برای تعریف یک تعطیلی
جدید، پس از تعیین تاریخ و تایپ توضیحات بر روی کلید "ثبت" از شکل 2 کلیک می کند. با کلیک بر روی این کلید ، تعطیلی تعریف شده در لیست تعطیلات سامانه قابل مشاهده خواهد بود.
توجه:
جمعه ها به طور پیش فرض در سامانه به عنوان تعطیل رسمی در نظر گرفته شده اند و نیازی به ورود آنها نمی باشد.
در صورتی که یک روز تعطیل ثبت شده در گزارش کارکرد لحاظ شده باشد، نمی توان آن را حذف نمود.
حذف تعطیلی :
برای حذف یک
تعطیلی از سامانه بر روی کلید
کلیک کنید.
بازگشت به ابتدای صفحه
Copyright @ 2013
NHTC