مدیریت کارکنان
از طریق این بخش کاربر مجاز می تواند فهرست پرسنل سازمان را مشاهده نماید. همچنین از طریق قابلیتهای تعریف شده در این قسمت، کاربر می تواند جهت معرفی پرسنل سازمان به سامانه به صورت موردی و یا به صورت دسته ای از طریق بارگذاری یک فایل اکسل با ستونهای معلوم اقدام نماید.
نمای کلان
شکل 1
شکل 2
1- جستجوی یک کارمند.
2- ذخیره اطلاعات کارکنان در فایل Excel.
3-ثبت اطلاعات یک کارمند جدید.
4- ثبت اطلاعات کارمند از طریق فایل Excel.
5- ویرایش گروه شغلی کارمند.
6- حذف کارمند.
شکل 3
1- بارگذاری عکس کارمند جدید.
2-بارگذاری اطلاعات کارمند جدید.
3-ثبت کارمند جدید در سامانه.
9- انصراف از ثبت کارمند جدید در سامانه.
شکل 4
1- ویرایش گروه شغلی کارمند و ذخیره آن.
2-حذف گروه کاری کارمند.
روش کار
این قسمت از طریق "مدیریت اطلاعات کارکنان"-> "مدیریت کارکنان" در دسترس می باشد.
جستجوی کارمند :
برای جستجوی کارمند مشابه شکل 1 در ناحیه جستجو مشخصات کارمند را وارد کرده و سپس کلید "جستجو " را کلیک کنید تا نتیجه جستجو برای شما نمایش داده شود.
ذخیره اطلاعات جستجو شده در فایل Excel:
کاربر پس از جستجوی اطلاعات مورد نیاز و کلیک بر روی کلید "نمایش" در شکل 2 اطلاعات در فایل excel ذخیره می شود.
تعریف کارمند از طریق فایل Excel:
اطلاعات موجود در فایل اکسل جهت بارگذاری در سامانه باید به ترتیب زیر باشند:
1-کد پرسنلی
2- نام
3- نام خانوادگی
4-پست الکترونیکی
5-تلفن داخلی/مستقیم
6-تاریخ استخدام
7-تاریخ آغاز قرارداد
8-تاریخ پایان قرارداد
9-نوع استخدام
مابقی اطلاعات این لیست از قبیل سمت سازمانی، گروه پرسنلی، نام جانشین و نام سرپرست از طریق این سامانه تکمیل می گردد.
توجه:
ردیف افرادی که تاریخ قرارداد آنها پایان یافته است به رنگ قرمز در لیست نمایش داده می شود.
وضعیت استخدامی پرسنل در سازمان به دو صورت زیر می تواند باشد:
1-در حال همکاری
2-خاتمه همکاری
افرادی که تاریخ قرارداد ایشان پایان یافته تا زمانیکه توسط کاربر مسئول وضعیت استخدامیشان به "خاتمه همکاری" تغییر کند توسط سیستم همچنان در حال همکاری شناخته می شوند.
افرادی که وضعیتشان "خاتمه همکاری" می باشد در فهرست اولیه نمایش داده نمی شوند. در صورتیکه کاربر بخواهد این افراد را مشاهده کند باید در قسمت جستجو وضعیت را به "خاتمه همکاری" تغییر دهد.
در صورتیکه پرسنلی دارای اطلاعات تردد در سیستم باشد، امکان حذف برای این پرسنل موجود نمی باشد. جهت غیر فعال کردن این فرد باید وضعیت همکاری وی را به "خاتمه یافته" تغییر داد.
با فشردن کلید کاربر می تواند اطلاعات مربوط به کارمند را ویرایش نماید.
تعریف کارمند جدید:
کاربر برای تعریف یک کارمند
جدید بر روی کلید "ثبت" از شکل 2 کلیک می کند. با کلیک بر روی این کلید شکل 3 در دسترس خواهد بود و می توان اطلاعات لازم را وارد سامانه کرد.
توجه:
کد پرسنلی نمی تواند تکراری باشد.
در صورتیکه پرسنل دارای عکس نباشد سیستم به طور پیش فرض یک عکس را به وی اختصاص می دهد.
انواع استخدام توسط کاربر قابل تغییر نخواهند بود و عبارتند از:
1- رسمي
2-پيماني
3- قراردادي
4-كارمزدي
5-ساعتي
6-پيمانكاري
در حال حاضر سامانه فقط با کاربران تعریف شده در Active Directory کار می کند.
یک نام کاربری را تنها می توان به یک شخص اختصاص داد.
در صورتی که به شخصی نام کاربری اختصاص نیابد این شخص قادر به کار کردن با سامانه نخواهد بود.
ویرایش
کارمند
:
برای ویرایش یک کارمند بر روی کلید
کلیک کنید. شما می توانید پس از اعمال تغییرات، آن را روی سامانه بارگذاری نمایید.
ویرایش گروه شغلی:
برای ویرایش یک گروه شغلی بر روی کلید
کلیک کنید تا شکل 4 نمایش داده شود. شما می توانید پس از اعمال تغییرات، آن را روی سامانه بارگذاری نمایید.
حذف کارمند:
برای حذف یک کارمند از سامانه بر روی کلید
کلیک کنید.
بازگشت به ابتدای صفحه
Copyright @ 2013
NHTC