مدیریت اطلاعات کارکنان
ماموریت این زیر سامانه گرداوری و مدیریت حداقل اطلاعات مربوط به کارکنان سازمان است، این فهرست اطلاعاتی یکی از مهمترین زیرساختارهای اطلاعاتی است که در صورت عدم وجود سایر زیر سامانه ها امکان سازماندهی و انجام وظیفه خود را به درستی نخواهد داشت. از آنجا که این سامانه یکی از سامانه های تخصصی می باشد که عموما مورد استفاده کارمندان واحد سازمانی منابع انسانی است، بنابر این تنها کاربران مجاز که به عنوان کاربر سامانه مدیریت اطلاعات کارکنان تعریف شده اند به این سامانه دسترسی خواهند داشت. مدیریت حدود اختیارات کاربران این به روشی که در بخش مدیریت دسترسی ها توضیح داده شد انجام خواهد گردید. این قسمت شامل موارد زیر می باشد:
1- مدیریت واحدهای سازمانی
2-مدیریت کارکنان.
3-مدیریت چارت سازمانی.
نمای کلان
شکل 1
Copyright @ 2013
NHTC